loading...
ایستا موزیک
امیرعلی بازدید : 44 شنبه 02 مرداد 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای پویا بیاتی به نام معجزه کن
Download New Music Pouya Bayati – Mojezeh Kon
تنظیم :دی جی آرگون ، ملودی : فواد غفاری ، میکس و مسترینگ : آرمیک

متن آهنگ پویا بیاتی معجزه کن
آرزومـــــــــــه
آرزومه دستای ِ تو تو دستام جا بگیره
خدا کنه شعله ی ِ عشقم تو دلت پا بگیره
تو با من من با تو دوست دارم دستاتو دل میدم دل بده
فردارو کی دیده؟!
آرزومه دست ِ تورو بگیرن خاطره هامون من از خدا جز تو که دنیام
هیچی نمی خوام
معجزه کن با اون چشات.عروس ِ سرنوشت ِ من
منو بکش با خنده هات
فرشته ی ِ بهشت ِ من
اونقده خوبی که تورو وصل ِ به ماه میکنم
وقتی دلم تنگ میشه
ماه و نگاه میکنم
آرزومه دستای ِ تو تو دستام جا بگیره
خدا کنه شعله ی ِ عشقم تو دلت پا بگیره
آرزومه دست ِ تورو بگیرن خاطره هامون من از خدا جز تو که دنیام
هیچی نمی خوام
آرزومه دستای ِ تو تو دستام جا بگیره
خدا کنه شعله ی ِ عشقم تو دلت پا بگیره
تو با من من با تو دوست دارم ِ دستاتو دل میدم دل بده
فردارو کیِ دیده؟!
آرزومه دست ِ تورو بگیرن خاطره هامون من از خدا جز تو که دنیام
هیچی نمی خوام
معجزه کن با اون چشات عروس ِ سرنوشت ِ من
منو بکش با خنده هات
فرشته ی ِ بهشت ِ من
اونقده خوبی که تورو وصل ِ به ماه میکنم
وقتی دلم تنگ میشه
ماه و نگاه میکنم
آرزومه دستای ِ تو تو دستام جا بگیره
خدا کنه شعله ی ِ عشقم تو دلت پا بگیره
آرزومه دست ِ تورو بگیرن خاطره هامون من از خدا جز تو که دنیام
هیچی نمی خوام
آرزومــــــــــــه

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 679
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 257
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,032
  • بازدید ماه : 4,146
  • بازدید سال : 31,190
  • بازدید کلی : 227,118