loading...
ایستا موزیک
امیرعلی بازدید : 100 پنجشنبه 21 مرداد 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای ندیم به نام دوباره عاشقم شو
Download New Music Nadim – Dobare Ashegham Sho
شعر و ملودی : مهدی بابادوست ، تنظیم : فربد فروغی

متن آهنگ ندیم دوباره عاشقم شو
دلم و دادم دست تو از همون روز که دل بستم و
عاشق شدم عاشق شدم دیونه نگاه تو
دوباره عاشقم شو برگرد بذار یه ذره کم بشه دردم
من این و می دونم بی تو نمی تونم فقط تویی آرامش خونم
دوباره عاشقم شو برگرد بذار یه ذره کم بشه دردم
من این و می دونم بی تو نمی تونم فقط تویی آرامش خونم
این آخرین باره بگو آره واسه قلبی که به عشقت گرفتاره
خوب عاشقم کردی بعدش رفتی دلم می خواد که این.بارم تو بر گردی
دوباره عاشقم شو برگرد بذار یه ذره کم بشه دردم
من این و می دونم بی تو نمی تونم فقط تویی آرامش خونم
دوباره عاشقم شو برگرد بذار یه ذره کم بشه دردم
من این و می دونم بی تو نمی تونم فقط تویی آرامش خونم

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 679
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 161
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 455
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,396
  • بازدید ماه : 4,510
  • بازدید سال : 31,554
  • بازدید کلی : 227,482