loading...
ایستا موزیک
امیرعلی بازدید : 43 دوشنبه 14 تیر 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای مسعود امامی به نام یلدای این خونه
Download New Music Masoud Emami – Yaldaye In Khoone
ترانه سرا : مسعود امامی ، ملودی : ساناز کریمی ، تنظیم : مسعود مفیدی
گیتار و بوزوکی : بهنام حکیم ، میکس و مستر : مسعود مفیدی

متن آهنگ مسعود امامی یلدای این خونه
من عاشق دنیای شیرینت
چند روز مونده به زمستونت
وقتی از احساست به برف میگی
شعر که تو چشمات میخونه
من عاشق یلدای این خونم
من عاشق برف زمستونم
این عشقو به دنیات مدیونم
من بابت این عشق ممنونم
من عاشق یلدای این خونم
من عاشق برف زمستونم
این عشقو به دنیات مدیونم
من بابت این عشق ممنونم
من عاشق ذوقی که با یلدا
توی نگاهت بست میشینه
دنیا رو خیلی خیلی زیباتر
با احترام و عشق می بینم
من عاشق دیوونه بازیات
وقتی میفهمی این ورات بارون
وقتی حواست نیست
هوا سرده
وقتی با بارون میزنی بیرون
من عاشق یلدای این خونم
من عاشق برف زمستونم
این عشقو به دنیات مدیونم
من بابت این عشق ممنونم

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 679
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 257
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,179
  • بازدید ماه : 4,293
  • بازدید سال : 31,337
  • بازدید کلی : 227,265